Νέα θέση εργασίας: Υπάλληλος Υποδοχής & Γραμματειακής Υποστήριξης

18/05/2023

 

 

Περιγραφή

H εταιρεία “KORINTHIAN PALACE CATERING A.E.” αναζητά προσωπικό για την κάλυψη θέσης στην ειδικότητα:

Υπάλληλος Υποδοχής & Γραμματειακής Υποστήριξης

 

Αρμοδιότητες

  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου και βέλτιστη εξυπηρέτηση αιτημάτων
  • Τήρηση ημερήσιου/εβδομαδιαίου/μηνιαίου προγράμματος και προγραμματισμός νέων συναντήσεων και ραντεβού
  • Προετοιμασία, αποστολή, παραλαβή και εσωτερική διανομή αλληλογραφίας
  • Τήρηση τηλεφωνικού καταλόγου και ενημέρωση των στοιχείων επικοινωνίας των εργαζομένων, των πελατών, των προμηθευτών και των εξωτερικών συνεργατών
  • Ανάπτυξη και διατήρηση συστήματος αρχειοθέτησης
  •  Έλεγχος αναλωσίμων/γραφικής ύλης γραφείου και διενέργεια/παρακολούθηση παραγγελιών
  •  Διαχείριση κεντρικού ταμείου – καταμέτρηση εισπράξεων – καταγραφή εξόδων
  •  Υποδοχή επισκεπτών – προετοιμασία χώρου συναντήσεων

 

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης
  •  Αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία ως γραμματέας ή administrative assistant
  • Εξοικείωση με την οργάνωση γραφείου και τεχνικές βελτιστοποίησης
  • Υψηλός βαθμός ικανότητας ταυτόχρονης εκτέλεσης πολλαπλών εργασιών και διαχείρισης χρόνου
  • Άριστες δεξιότητες προφορικής και γραπτής επικοινωνίας
  • Ακεραιότητα και επαγγελματισμός
  •  Άριστη χρήση Η/Υ
  • Άριστη γνώση MS Office
  • Γνώση της Αγγλικής γλώσσας, τόσο στον προφορικό όσο και στο γραπτό λόγο

 

Απολαβές & Παροχές

  • Άριστο και φιλικό εργασιακό περιβάλλον
  • Ανταγωνιστικές αμοιβές αναλόγως εμπειρίας
  •  Συνεχής εκπαίδευση
  • Προοπτικές εξέλιξης

 

Οδηγίες Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν το βιογραφικό τους στο email hr@korinthianpalace.gr.

Περισσότερες πληροφορίες στο τηλέφωνο 27410-32700 (Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:00)

 

Περισσότερα Νέα και Ανακοινώσεις από την εταιρεία μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ

 



×

 

Γεια σας!

Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω WhatsApp για τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν!

× Επικοινωνήστε μαζί μας απευθείας @WhatsApp!